19 maja 2021

Dlaczego i po co? Czyli chciałabym się przywitać

    Yo!

Pierwotnym założeniem tego bloga były po prostu recenzje - czy raczej coś na wzór recenzji, bo ja tylko amatorką jestem. Pomysł wpadł mi do głowy, gdy w jednym z postów na Instagramie dotarłam do limitu znaków, ale nadal nie czułam, abym wygadała się w pełni. Chęć napisania pełnej wersji - ,,recenzji" dwóch pierwszych książek z serii Star Carrier - gdzieś tam sobie dojrzewał, wracał co jakiś czas, nawet coś zaczęłam skrobać na boku. Później miałam chwilowy problem techniczny z samym bloggerem (może kiedyś się podzielę, bo to ciekawa historia była), pojawiły się też inne sprawy, pomysły, zajęcia i tak dalej. Ostatecznie dostałam sporo czasu do przemyślenia i zaplanowania, co w ogóle chcę tu robić.
Recenzje pozostaną na pewno - choć pewnie mniej ,,oficjalne" niż pierwotnie zakładałam. Bardziej luźna pogadanka o tym, co ostatnio czytałam, ograłam, oglądałam. Poza tym sama też trochę piszę! I rysuję! Pewnie będę do tego nawiązywać. Tak samo jak do tego, że odrobinę wkręciłam się w RPG Makera i może kiedyś uda mi się w nim coś stworzyć.
Czyli - miałam udawać recenzenta, ale ostatecznie skończyło się na bardziej elastycznym blogu fanki fantastyki w różnej postaci. Może a nuż kogoś zainteresuje co gada leniwa buła z Internetu. Nawet jak ktoś mnie nie zna, to jeśli zostanie tu ze mną na pewno mnie pozna!

Rerra vel Ciapcia leniwa buła

P.S. Uważajcie na koty, koty są wszędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz